Translate

Monday 22 April 2013

料理: ラーメン 方面: 東池袋 レストラン: つけ麺屋 やすべえ 池袋店 2.5/5

今日は池袋の沢山なラーメンやの一つで食べました。この店の専門はつけ面みたいだし、最近つけ面が好きになったし、つけ面を食べました。トッピングが覆くて辛くないのを食べることにしました。のりとチャーシューと玉子が含みました。ところがスープはまあまでした。味は良かったですけど、暑くなかったですので、うどんが温まりませんでした。うどんを温かいスープに入れて、ちょっと待ってて、ちょっと温かく食べる方法を好みます。つまりトッピングが良くて、つけ面は普通でした。




Today I went for some Ramen at one of Ikebukuro's many Ramen shops. This one seemed to specialize in Tsukemen and because I had some really delicious Tsukemen recently, I didn't mind at all. I went for the non-spicy one with a few added toppings. Seaweed, extra pork and an egg. It bumped up the total price to a little over 1000JPY, which is pricy for Ramen, but the toppings were very good. The accompanying soup however was a little disappointing. Quite tasty, but also quite cold, which meant I had to eat the noodles cold. I prefer it when the soup is quite warm, so the noodles can heat up a little and you can eat them just a little bit warm. Overall a pretty average bowl of Tsukemen with good toppings.

Rating: 2.5/5

評決:
普通のラーメン屋だと思います。

食べログ:
http://tabelog.com/tokyo/A1305/A130501/13009851/  

No comments:

Post a Comment