Translate

Monday 6 May 2013

料理: ラーメン 方面: 西新宿 レストラン: 風雲児 4/5

最近食べログでこのとても人気なラーメン屋を見つけました。だから、行って、ラーメンを食べました。着いたら、狭くて、待っているお客さんが多かったです。ところが、運が良かったです。ラーメン屋さんが頑張ってたので、もうすぐ美味しいラーメンを食べてきたんです。
色々なつけ面を食べている人が見られたから、私もつけ面にしました。そうすれば、良かったです。このラーメン屋ではつけ面が結構美味しいんです!トッピングもいっぱい食べて、楽しみました!




Recently I found this popular Ramen place on Tabelog, so I went and ate Ramen. When me and my friends arrived it was quite packed and there were loads of waiting customers. However, we were lucky, because the staff was working diligently and we were able to eat Ramen surprisingly quickly.
Since I saw various people eating Tsukemen, I also went for this type of Ramen where you have to dip the noodles and toppings in the soup all by yourself. I'm glad I did, because the the Tsukemen was especially tasty! I also ordered and enjoyed a lot of toppings!

Rating: 4/5

価格:
5百-1千円ぐらい

評決:
新宿にいて、ラーメンを食べたかったら、この店をおすすめします!

食べログ:
http://tabelog.com/tokyo/A1304/A130401/13044091/

No comments:

Post a Comment